Blog

Category Archives: Po Polsku

Jezeli jedziesz samochodem, policjant moze cie zatrzymac po sprawdzeniu twojej tablicy rejestracyjnej, nawet jezeli nie bylo zadnego przekroczenia drogowego. Nie jest to niezgodne z konstytucja. Jezeli wlasciciel samochodu ktorym jedziesz ma zawieszone prawo jazdo, lub zabrane prawo jazdy, policjant moze cie zatrzymac aby sprawdzic czy twoje prawo jazdy jest wazne. Takiego typu scenario bylo niedawno podtrzymane w sprawie sadowej People v. Black Chevrolet Corvette. Takie tez zatrzymanie moze spowodowac dodadkowe sprawdzenie i przeszukanie samochodu jezeli policjant bedzie mial "uzasadnione podejrzenie" ze jest jakies dodadkowe przekroczenie.

Bardzo wazne jest to aby zmienic Testament po rozwodzie poniewaz rozwod, sam w sobie, nie zmienia testamentu. Twoj byly-wspolmalzonek nie jest usuniety automatycznie. Tak samo powinno sie dbac aby testament byl taki sam jak wybrani spadkobiercy w planach na zycie lub planach emerytalnych. Niezgodosci w testamencie oraz przy spadkobiercach wpisanych w wszelkiego-rodzaju planach moga spowodowac ze ktos moze probowac podwazyc twoj testament. Jezeli masz jakies pytania na temat testamentow, bardzo prosimy o telefon do naszego mowiacego po polsku adwokat.

Zakonczenie high school oraz skonczenie 18 lat przez dziecko nie znaczy ze finansowa odpowiedzialnosc rodzicow jest zakonczona. W stanie Illinois, mozna zlozyc pozew do sadu o pieniadze na dziecko ktore idzie do universytetu. Odpowiedzialnosc finansowa rodzica za college jest czesciowo obliczana wedlug tego rodzica mozliwosci finansowych. Sa tez dodadkowe rzeczy na ktore sedzia bedzie patrzyl. Dziecko tez moze bedzie musialo sie dokladac do swojego wyzszego wyksztalcenia. Petycje zwiazane z finansowa odpowiedzialnoscia za wyzsze wyksztalcenie dziecka moga byc skomplikowane. Dlatego tez zapraszamy na darmowa konsultacje na ten, lub inne pytania zwiazane z alimentami lub rozwodem.

Dla tych ktorzy placa alimenty na dzieci lub ex-malzonka/e, powinno sie dokladnie spojrzejc na orzeczenie rozwodowe lub umowe o dzieci. Czesto osoby ktore placa alimenty, musza takze dac kopie podatkow drugiej stronie w oznaczonej ilosci dni po zloeniu danych podatkow. Czasami orzeczenie mowi ze jezeli osoba placaca alimenty zarobila wiecej w danym roku, to powinna zaplacic odpowiednia roznice drugiej osobie. Jezeli orzeczenie nie jest przestrzegane, moze byc zlozona petycja i osoba ktora nie przestrzega orzeczenia bedzie miala sprawe w sadzie i moze za kare musiec zaplacic drugiej strony adwokata lub tez zaplacic dodatkowe koszta i interest. Jezeli nie jestes pewny/a co twoje orzeczenie rozwodowe lub umowa zwiazana z dziecmi mowi na temat podatkow i platnosci, zadzwon do nas aby umowic sie na spotkanie.

Jazda w strefie szkolnej w dni szkolne jest to 20 mil na godzine. Nieraz to obnizenie jest tylko jezeli sa dzieci, lub znak moze mowic ze obnizenie jest pomiedzy 7:00 rano a 4:00 po poludniu. Moze tez byc tak ze obnizenie jest tylko wtedy jezeli miga czerwone swiatlo. Dlatego trzeba dokladnie popatrzec na znak, aby go dobrze przestrzegac. Jezeli nie jest sie pewnym, zawsze jest lepiej po prostu zwolnic do 20 mil na godzine. Policjanci, adwokaci stanowi oraz sedzowie podchodza do przekroczen szybkosci w strefie szkolnej bardzo powaznie. Nie mozna dostac nadzoru nawet przy pierwszym mandacie zwiazanym z przekroczeniem szybkosci w strefie szkolnej.

W dodatku, kierowca ktory przejezdza kolo autobusu szkolnego musi sie zatrzymac az do nastepujacego momentu:

Czytaj więcej:

Najnowsze Posty na Blogu

Archiwa

phone630-953-3000
fax844-272-5935
address2200 S. Main Street, Suite 317, Lombard, IL 60148
hoursWieczory i weekendy po uzgodnieniu